معرفی انیمیشن | خرس قهرمان
  • کد مطالب: ۱۴۸۷۶۶
  • /
  • ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۶

معرفی انیمیشن | خرس قهرمان

در انیمیشن «خرس قهرمان» با تلاش و سرسختی یک خانواده روبه‌رو می‌شوید که مشکلات بزرگ نمی‌تواند آن‌ها را از هدفشان دور کند.

اگر از طرف‌داران پروپاقرص انیمیشن‌های پرماجرا هستید، «خرس قهرمان» را تماشا کنید! انیمیشنی جذاب و سرگرم‌کننده برای مخاطبان کودک و نوجوان.

در این انیمیشن با تلاش و سرسختی یک خانواده روبه‌رو می‌شوید که مشکلات بزرگ نمی‌تواند آن‌ها را از هدفشان دور کند.

داستان از این قرار است که داشا، خرس پدر، به همراه پسرش، شی‌ها، به خوبی و خوشی در خانه‌‌شان زندگی می‌کنند تا اینکه اتفاق بدی می‌افتد. پای شکارچی‌ها به آن بیابان باز می‌شود و آرامش زندگی از دست می‌رود.

سرانجام شی‌ها، توله‌خرس جوان، در بازار سیاه فروخته می‌شود. خرس پدر در جست‌وجوی فرزند به شهری بزرگ می‌رسد، شهری شلوغ و پر از اتفاق‌های سر درگم کننده. خرس پدر سعی می‌کند تا فرزندش را پیدا و سپس نجات دهد.

او برای نجات پسرش با سگی به نام هنگ‌تی همراه می‌شود. داشا برای نجات پسرش از دست قاچاقچیان، با کمک مأمور هنگ‌تی وارد مخفیگاه آن‌ها می‌شود و پس از تلاش بسیار، او و حیوانات زندانی دیگر آنجا را نجات می‌دهد.

شی‌ها، خرس جوان، هم که دوست دارد قهرمان باشد، با زیرکی و شجاعت، خودش را به پدرش اثبات می‌کند اما ماجراهایی دیگر پیش می‌آید.

پیشنهاد می‌کنیم این انیمیشن را ببینید. این انیمیشن نکته‌های ارزشمندی درباره‌ی اهمیت حفظ خانواده و لزوم همکاری برای رسیدن به اهداف مشترک به کودکان و نوجوانان می‌آموزد.

 

نام انیمیشن:                                                                                                                                                                     خرس قهرمان

کارگردان:
وانگ جی

تولید مشترک
چین و آمریکا

زمان:
۸۵ دقیقه

سال تولید:
۲۰۱۹

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.